§15. Профілактика інфекційних захворювань.
Питання для розгляду:
1. Симптоми інфекційних захворювань.
2.Шляхи зараження і способи захисту від респіраторних інфекцій (ОРВІ, грип,
ковід-19, туберкульоз).
3.Інфекції, що передаються через кров.
- Моделювання алгоритмів миття рук, носіння захисної маски, дотримання
соціальної дистанції під час поширення респіраторних інфекцій.
§14. Профілактика «шкільних» хвороб.
Питання для розгляду:
1.Постава і здоров’я.
2.Вправи для профілактики порушень постави,
збереження гостроти зору.
§13. Корисний відпочинок.
Питання для розгляду:
1. Стрес і здоров’я.
2.Активний і пасивний відпочинок.
3.Ознаки перевтоми.
4.Умови здорового сну.
5.Наслідки недосипання для здоров’я і навчання.
6.Вплив медіа на здоров’я.
Види навчальної діяльності
- Робота в групах: «Активний і пасивний відпочинок».
- Обговорення наслідків
недосипання та умов здорового сну.
- Дослідження впливу медіа на здоров’я.
Презентація
§12. Рухова активність.
Питання для розгляду:
1. Види рухової активності.
2. Переваги активного способу життя.
3. Яку спортивну секцію обрати.
4. Попередження спортивних травм. Допінги та здоров’я.
5. Порушення принципів чесного змагання внаслідок вживання допінгів.
Види навчальної діяльності
- Порівняння різних видів спорту.
- Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги при спортивних травмах.
- Обговорення принципів чесного змагання та наслідків їх порушення.
Презентація
§11. Вчимося вчитися.
Питання для розгляду:
1. Типи сприйняття інформації.
2. Активне слухання.
3.Прийоми для кращого запам’ятовування.
4.Підготовка до контрольної.
5.Навчальний поступ
Види навчальної діяльності
- Дослідження домінантних каналів сприйняття інформації.
- Відпрацювання прийомів ефективного запам’ятовування.
- Самооцінювання навчального поступу.
Презентація
§10. Умови успішного навчання.
Питання для розгляду:
1. Освітній простір школяра.
2. Чинники, які допомагають і заважають навчанню.
3. Способи перепочинку під час занять.
Види навчальної діяльності
- Облаштування свого освітнього простору.
- Моделювання вправ і прийомів для
відпочинку під час занять.
§9. Керування часом.
Питання для розгляду:
1. Час – обмежений ресурс.
2. Як запобігти марнуванню часу.
3. Розпорядок дня школяра.
4. Розставляємо пріоритети.
5. Засоби для щоденного і тижневого планування.
Види навчальної діяльності
- Розпізнавання «крадіїв часу».
- Створення розпорядку робочого і вихідного дня.
- Огляд засобів для щоденного і тижневого планування (у тому числі й електронних).
Презентація
§8. Мотивація до навчання.
Питання для розгляду:
1. Адаптація до основної школи.
2. Значення навчання для успішного майбутнього.
3. Вроджені здібності і
схильності.
4. Користь шкільних предметів.
5. Як створити й підтримувати інтерес до навчання.
Види навчальної діяльності
- Дослідження змін, які відбулися при переході до основної школи.
- З’ясування очікувань від навчання.
- Самооцінювання здібностей і схильностей.
Презентація
§7. Засоби безпеки у
транспорті.
Питання для розгляду:
1.Засоби безпеки в
автомобілі та громадському транспорті.
2. Поведінка пасажира
при ДТП.
3.Безпечні положення
при аварії в громадському транспорті.
4.Дії при пожежі в салоні транспорту.
Види навчальної діяльності
- Знайомство з засобами безпеки у транспорті.
- Моделювання поведінки пасажира
при аварії в транспорті
- Моделювання алгоритму дій під час пожежі у салоні.
Презентація
§6. Безпека у
громадському транспорті.
1.Салон громадського
транспорту.
2.Правила поведінки пасажирів у автобусі, тролейбусі, трамваї.
3.Поїздки у переповненому
транспорті.
4.Безпека у метрополітені.
Види навчальної діяльності
- Дослідження переваг і недоліків різних видів громадського транспорту.
- Складання пам’ятки безпечної та етичної поведінки у громадському транспорті (за потреби, у шкільному автобусі).
- Моделювання безпечної та етичної поведінки на ескалаторі, на платформі і у вагоні метро.
Презентація
§5. Безпека на зупинках
громадського транспорту.
Питання для розгляду:
1.Дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту.
2.Небезпеки переходу дороги
на зупинці.
3.Правила безпечної поведінки на зупинках.
4.Посадка і висадка пасажирів.
5.Перехід дороги з трамвайними коліями.
Види навчальної діяльності
- Аналіз небезпек переходу дороги на зупинці.
- Моделювання алгоритму безпечної поведінки на зупинці громадського транспорту.
Презентація
§4. Правила для пішохода.
Питання для розгляду:
1.Безпека пішохода.
2.Види пішохідних
переходів.
3.Дорожня розмітка.
4.Перехід
багатосмугової дороги.
5.Засоби безпеки
пішохода.
6.Зважені рішення щодо переходу дороги
Види навчальної діяльності
- Відпрацювання умінь аналізувати дорожні ситуації, у тому числі в умовах обмеженої видимості та оглядовості.
- Виготовлення світловідбивних елементів
(флікерів).
- Тренінг прийняття зважених рішень щодо переходу дороги
Презентація
§3. Добробут.
Питання для розгляду:
1.Поняття і складники добробуту: уміння вчитися, підприємливість, фінансова
грамотність, доброчинність, співпраця.
2.Успішне майбутнє.
3.Потреби, бажання, інтереси, цілі.
4.Довгострокові й
короткострокові цілі.
5.Життєві навички для здоров’я, безпеки і добробуту.
Види навчальної діяльності
- Дослідження складових добробуту.
- Вправа на групову взаємодію.
- Мозковий штурм: «Наші правила».
- Створення мапи мрій і цілей, плану досягнення мети.
Презентація
§2. Принципи безпечної життєдіяльності.
Питання для розгляду:
1. Безпека і небезпека.
2. Небезпечні ситуації.
3.Порядок дій при потраплянні у небезпечну ситуацію.
4.Взаємодія з аварійними та рятувальними службами.
Види навчальної діяльності
- Дослідження прикладів небезпечних ситуацій.
- Відпрацювання алгоритму дій під час потрапляння у небезпечну ситуацію
Презентація
§1. Здоров’я і здоровий
спосіб життя.
Питання для розгляду :
1. Сучасне уявлення про здоров’я.
2. Вплив способу життя на здоров’я.
3.Ознаки погіршеного самопочуття.
4.Алгоритм дій уразі погіршення самопочуття.
5. Джерела інформації про здоров’я.
Види навчальної діяльності
- Дослідження складових здорового способу життя.
- Моделювання поведінки в разі погіршення самопочуття, вимірювання температури тіла.
- Дослідження різних джерел інформації про здоров’я та оцінювання їх надійності.
Презентація та відео
https://www.youtube.com/watch?v=mbKbk_jepXY
Немає коментарів:
Дописати коментар